2009. április 15., szerda

Játék rendkívül értékes nyereménnyel!

Nyereményjáték a
Foltvarázs
kézimunka webáruház
honlapján!




Nézd, mennyi minden van ezen a képen! A készletek, alapanyagok csak Rád várnak! Értékük meghaladja az 50.000 Ft-ot!

Ha Te is szeretsz kézimunkázni, találhatsz itt apró foltvarrás-készleteket, megismerkedhetsz a keresztszemes- és a foltvarrás alapjaival, böngészhetsz a keresztszemes készletek között, és ha szerencséd van, a legújabb akciós termékekről sem maradsz le.

Biztosan kíváncsi vagy arra, pontosan mit is rejt a csomag. Íme a lista:

* Tatty Teddy - I love you keresztszemes készlet - 8×11 cm
* Tatty Teddy - Peek-A-Boo könyvjelző keresztszemes készlet - 5×18 cm
* Fémdobozos konyhai keresztszemes készlet - Paradicsom - 13×13 cm
* Fémdobozos konyhai keresztszemes készlet - Citromok- 13×13 cm
* Lanarte - Mókus keresztszemes készlet - 14×19 cm
* Lanarte - Robin keresztszemes készlet - 14×19 cm
* Lanarte - Rózsacsokor keresztszemes készlet - 14×19 cm
* Tökös előnyomott hímzés készlet - 13×13 cm
* Tökös-tálas előnyomott hímzés készlet - 13×13 cm
* Disney - Micimackó gyümölcsökkel - rámás keresztszemes készlet - 17cm
* Disney - Micimackó és barátai - keresztszemes készlet - 27,5 x 41 cm
* Árvácskák - keresztszemes hímzés készlet rámával - 17 cm
* Arany és piros exclusive karácsonyi dísz - 3D keresztszemes
* Arany és zöld exclusive karácsonyi dísz - 3D keresztszemes
* Falusi bolt - 3D keresztszemes házikó
* 3 x 1 méter kongré szalag 11 cm széles
* Fehér fém banner-tartó pillangós 11 cm
* Fehér fém banner-tartó madaras 11 cm
* Fehér fém banner-tartó leveles 11 cm
* Foltvarrás egységcsomag - apró eprek - 5 db eperhez
* Foltvarrás egységcsomag - szívek - 3 db szívhez
* Foltvarrás egységcsomag - hosszú szívek - 3 db szívhez
* Foltvarrás egységcsomag - baglyok - 3 db bagolyhoz
* Foltvarrás egységcsomag - népszerű csibék - 3 db csibéhez
* Foltvarrás egységcsomag - tavirózsa - 1 db tavirózsához

Ezek értéke több, mint 50 000 Ft!



* * *

A fenti szöveget szinte teljes egészében az oldalról másoltam, de kiegészítem a saját gondolataimmal is.

Számomra talán még az értékénél többet jelent az, hogy egy csomó olyan technikát kipróbálhatok - ha nyerek -, amiket eddig még nem. Ugyanis eddig csak gobikat varrtam, és nem árt, ha az ember több területen is kipróbálja magát. Szóval szerintem remek lehetőség, én egyszerűen beleszerettem a képen látható dolgokba. Három kategóriában lehet nyerni: 1. akinek a legtöbb kattintást viszi az oldalra; 2. aki a legkreatívabb bejegyzést írja; 3. véletlenszerűen. Azt hiszem, én csak az utolsó kategóriára pályázhatok. :) A blogomnak nincs nagy látogatottsága - nem nagyon reklámozom -, így sok kattintást sem tudok vinni. Sajna túlzottan kreatív sem vagyok. :) Nem nagyon van ötletem, mivel lehetne feldobni a bejegyzést, a túldíszítés (figyelemfelkeltés céljából) meg nem az én stílusom. A véletlen szerencse ugyan nagyon ritkán kedvez nekem, de hátha majd most! :)

Tehát az oldal,
ahol a fenti dolgok megnyerhetők:

http://foltvarazs.hu/


Ha segíteni szeretnél nekem nyerni, kérlek, nézz szét alaposan az oldalon, kattints minél több helyre! Köszipuszi! :)

Nincsenek megjegyzések: