2009. április 2., csütörtök

Az új táskám + a szarvasos gobim keretben

Kedden végre vettünk nekem egy új táskát, és nagyon örültem neki! A régi már annyira kopott és elhasználódott volt, hogy rendesen szégyelltem hordani. Most pedig az egyik boltban akció volt, így benéztünk, hátha találunk valamit. A sok csicsás táska között szerencsére találtam egy kedvemre valót, szolidat, ami illik hozzám. Nagyon tetszik!

Eleje


Hátulja

Persze nincs két külön szíja, csak a fotó kedvéért átraktam elölről hátulra. :) Az oldalát elfelejtettem lefotózni, pedig az is jó. Három részből áll, és a középső rész olyan bézs színű, mint a táska elejének teteje.

Ha már elővettem a fényképezőgépet, lefotóztam a szarvasomat is keretben (amúgy már régóta készen van). Sajnos nem lett valami jó fotó, nem tudom, miért sikerült ilyen gyatrára. Majd még csinálok róla később egy újat. Sajnos csillogó üveget tettek rá, ezért is nehéz fotózni.

5 megjegyzés:

Ili írta...

Nagyon szép a táskád és a képed is.
Jó lesz, ha dolgozóba jársz!!!

Fauna írta...

Köszi! :) De azért addig is hordani fogom, amíg nem dolgozok. :)

sandorne0824 írta...

Klasz a táskád és a kép.
A tavaszi fotók is nagyon szépek.

Lilang írta...

Méltó keretet kapott a szarvasod :)

Fauna írta...

Igazából én a kerettel sem vagyok 100%-osan elégedett (nem tetszik, hogy az arany szegély olyan "koptatott"), de a fényes üveggel aztán tényleg nagyon elrontották. :(