2009. április 13., hétfő

Húsvét vasárnap

Mi inkább ilyenkor szoktunk locsolkodni, nem hétfőn. Elmentünk Muci mamájához, onnan Muci szüleihez, végül az én szüleimhez. Persze mindenhol kaják tömkelege... :) Nem volt tipikus húsvéti menü sehol sem, de a sonka azért sehol sem maradhatott el. Mivel nem mindenki locsolt meg, akire számítottam, maradt nekünk finom csokitojás. :) Zacskós csokitojást vettünk a SPAR-ban, volt benne mogyorós, földimogyorós, kakaós és kávés krémmel töltött. Tényleg nagyon finom volt (a kávésból én nem ettem, nem szeretem a kávés dolgokat, a kávét sem) - csak túl gyorsan elfogyott. :)

Persze most is készült egy csomó fotó... :)

Primula Mucika nagymamájánál:





Anyu kálája:





Begónia virága:



Virágcsalán virága:



Szüleim háza előtt már virágzik az őszibarack is:











Hátul a gyümölcsösben pedig a cseresznye kezd virágozni:









Furcsa színű ibolya a kertben:





Ez meg én lennék a fóliasátorban. Itt már látszik a vetemény is:

Nincsenek megjegyzések: