2009. július 27., hétfő

Nyaralásunk képei - 2. rész

Ezúttal a szállásunkról, a Rajna Apartmanról mutatok képeket. Nagyon jó hely, és bár a szobánk picike volt, mindennel felszerelt. Elégedett vagyok vele, és ajánlani tudom mindenkinek. Egy dolog volt csak rossz - vagyis kettő, de csak az egyik publikus :) -, mégpedig az ágy: minden reggelre úgy ébredtem, mintha minden csontomat összetörték volna a hátamban, de különösen a derekamban. Elég rossz alvó vagyok, sokszor felébredek éjszaka is - és ilyenkor is éreztem mindig, hogy fáj a derekam. :( Négy napig szenvedtem így, mire rájöttem, hogy a szobánkban található pótágyon is aludhatok akár. :) És az tökéletes volt. Míg a rendes ágy furcsa volt, puha és rugós, a pótágy kemény, szivacsos, tökéletes.

Na de jöjjenek a képek.

Az apartman:

Így néz ki az utcáról

Bejárat

A bejárat egy másik szögből

Muskátlik a teraszon

Muskátlik a bejáratnál

Látkép Mucikával :)

A földszinti terasz, a legvégén (balra) a mi lakrészünkkel

A lakrészünk a furcsa ággyal és a pótággyal (meg a már összecsomagolt ágyneművel) :)

A lakrészünk a mini konyhával

A kert:

A kerti tó:

A tóban gyönyörű koi pontyok és aranyhalak is voltak persze, kicsik és nagyon vegyesen, jó sokan - de sajnos nem tudtuk őket jól lefotózni.

Raindrop írta...

Hát ilyen gyönyörű környezetben biztosan jól mulattatok! :) Vicces az a "flinstones" autó! :D

Judit írta...

Nagyon szép helyen voltatok, megnéztem a másik bejegyzés képeit is, így titeket is:)
Irigykedem a kirándulásotokért:)))

Juhizs írta...

Hangulatos, valóban szép helyen voltatok.

Besiren írta...

Én is csak azt tudom írni, szép helyen üdültetek. Várom a további képeket.

Ili írta...

Gyönyörű környezetben pihentetek.

Fauna írta...

Raindrop: a környezet tényleg nagyon szép volt, de úgy érzem, egy hét nem volt elég ahhoz, hogy igazán kiélvezzük... Amúgy meg nem vagyunk mulatós típusok, inkább lustálkodósak. :D Az autó pedig tényleg nagyon vicces volt. :) Alig tudtam tekerni, előbbre kellett volna állítani az ülést. Egy órát lehetett vele menni, jól el is fáradtunk. :) De azért igazából nem volt vészes ám, csak mi vagyunk eltunyulva.

Judit: nem sokat kirándultunk, a kilátó nem volt messze a szállástól. Elindultunk egy erdei ösvényen, de nem tudtunk, hogy hová vezet ez Bogácsról, így visszafordultunk. Itthon néztem a neten, sokfelé el lehet jutni turistautakon, akár még Egerig is, addig meg csak erdő és erdő... Jobb, hogy visszafordultunk. :)

Juhizs, Ircsi, Hugi: nekünk is nagyon tetszett a szállás és a kert, különösen a kis tó a halacskákkal. Mondjuk az ára sem volt kevés egy ott töltött éjszakának... :) De úgy gondolom, azért megérte.

Delfike írta...

Szép helyen voltatok!!!

Fauna írta...

Delfike: igen, szép hely volt nagyon. Nekünk az ára is szép volt, de azért nem vészes. :) Sajnos egy hét alatt alig lehet valamit is kiélvezni a helyszínből. :(