2009. július 26., vasárnap

Nyaralásunk képei - 1. rész

Még nem írtam róla, de július 18. és 25. között Bogácson nyaraltunk. Szép volt, jó volt, sok-sok fotó készült. :) A rengeteg kép közül nehezen tudok választani, szeretném majdnem mindet megmutatni. És mivel valóban nagy mennyiségről van szó, úgy gondoltam, hogy témakörönként csoportosítva naponta teszek fel egy-egy sorozatnyi képet.

Először magunkról mutatok fotókat, hadd legyek ilyen egoista... :) Így is nagyjából kiderül, hogy merre is jártunk az egy hét alatt.

Ketten a bogácsi kilátónál:









Mucika a bogácsi kilátónál:






Itt nem látszik a kilátó, de ott van valahol. :)

Mucika a cserépfalui kilátónál:





Mucika a szállásunk (Rajna Apartman) kertjében:







Mucika a tekerős autóban, Bogácson:


Ezt az autót bérelni lehetett, és lábbal kellett hajtani, mint egy biciklit vagy gokartot, és két személyes volt. Élveztem, hogy ezt jogsi nélkül is vezethettem én is. :)

Mucika a Hór-völgyben, a szafaribusz előtt:


A Hór-völgy egy fokozottan védett terület, a Bükki Nemzeti Parkban található, és az ország egyik leghosszabb völgye. A völgyön át jutottunk el Lillafüredre ezzel a nyitott szafari-busszal, ami állítólag korábban a rendőrségé volt, és aztán átalakították kirándulásokra. Mármint nem a rendőrök, hanem az új tulaja, gondolom. :)

Mucika Lillafüreden:


Valahol a Palotaszálló mellett, a vízesésnél készült a fotó.

Én a bogácsi kilátónál:







Én a cserépfalui kilátónál:


Ott kukucskálok az egyik ablakban. :)





Én a szállásunk kertjében:







Én a tekerős autóban:




Szokás szerint a hajamat igazgatom... :)

Én a Hór-völgyben, a szafaribusz előtt:



Én Lillafüreden:





Én a Suba-lyuki barlang (ősemberbarlang) felé baktatva:


"Kicsit" volt csak meredek, főleg papucsban... :)

Én a bogácsi strandon:


Én, a dagipók... :) Több fotó nem is készült rólam fürdőruhában.

13 megjegyzés:

Moncs írta...

Nagyon jók a képek! Biztos nagyon jól éreztétek magatokat!:) Én csak átutazóba jártam arra egyszer valamikor:)

Ili írta...

Nagyon szép helyeken jártatok. Kipihentétek magatokat?
Várom a többi képet is!!

Jutka írta...

Még mindig csodálkozom, Mucikád hagyja magát fényképezni és a képét is hagyja kirakni a blogodba, "bátor férfi" Nagyon jó helyen nyaraltatok. Tavaly az én csemetéim is ugyan itt voltak, és jól érezték magukat.

sandorne0824 írta...

De jó helyeken jártatok,szép hely .
Biztos sokat kirándultatok.

PAMIS Takarító Kft. írta...

Jók a képek, persze igazi nő vagy:) A tekerős autóban is egy kis hajigazgatás:D:D:D

Melus írta...

legközelebb becsomagolhatnátok minket is azt vihetnétek magatokkal gyönyörű helyeken jártatok;)
és gyönyörű képeket csináltatok;)
és nem vagy dagipók;)
látnál engem:D
nem mondanál ilyet:D

Fauna írta...

Moncs: köszi. :) Jól éreztük magunkat, csak nagyon rövid volt, nagyon gyorsan elrepült az az egy hét.

Hugi: én majdnem egy évig otthon voltam munka nélkül, tehát annyira nem volt alkalmam elfáradni. :) De természetesen így is nagyon jól esett a pihenés egy más környezetben, az otthontól távol (annyira azért nincs messze tőlünk Bogács).

xlliann: Mucika erre azt mondta, hogy szerinte nincs abban semmi rossz, ha ilyen képeket kiteszek róla. És szerintem is így van, hiszen nincs ezekben a képekben semmi kompromittáló. :)

Marcsi: igazából olyan sokat nem kirándultunk, inkább csak lustálkodtunk, és mindenhová autóval mentünk. :D A bogácsi kilátó nagyon közel volt a szállásunkhoz amúgy is, először gyalog mentünk. A Hór-völgyi kirándulás is buszos túra volt, alig szálltunk le a buszról. :)

PI: igazából nem a frizurám szépsége miatt szoktam igazgatni a hajamat, hiszen nincs is frizurám. :) Csak egyfolytában a szemembe lóg, ami nagyon zavaró, ezért kell mindig igazítani rajta.

Melus: láttál volna néhány (jó néhány) évvel ezelőtt... Sosem voltam több 45 kilónál, a negatív rekordom 41 (!) kiló volt, huszonévesen. Szóval érthető, ha 68 kilósan daginak érzem magam. :)

Helen írta...

Nem is vagy dagi! Szép helyen voltatok irigyellek érte!

Fauna írta...

Helen: üdvözöllek nálam! Dehogynem vagyok dagi... Mint Melusnak is írtam, régebben sosem voltam több 45 kilónál, így talán érthető, ha 68 kilósan daginak érzem magam. :)
Amúgy én meg azokat irigylem mindig, akik a Balatonnál nyaralnak. Nagyon vágyom oda!

Névtelen írta...

Tudnátok-e segíteni a szafi busz telefon számával kapcsolatban?
Köszönettel,Neander völgyi

Fauna írta...

László: nagy nehezen, de megtaláltam a számot. Nem emlékeztem, hogy milyen néven mentettem el. :) Szóval a szám: 30/412-3908, a túravezető pasit pedig szintén Lászlónak hívják. :)

Névtelen írta...

Nagyon köszönöm!
Neander völgyi.

Fauna írta...

Nagyon szívesen! :) Jó utat kívánok!