2009. július 5., vasárnap

A tegnapi nyársalás képei

Most délután mentünk csak ki nyársalni Somoskőbe, így nagyon kellemes volt az idő. Mutatom a képeket.

Szép színű sárga virág:



Ugyanaz a fajta virág makrózva:



Fehér virág:



Rózsák a késő délutáni nap fényében:







A ház:



A somoskői vár a kertből (a kis "piszkok" az égbolton azok fecskék):







Mucika:






Persze itt csak hülyéskedik: úgy csinál, mintha bele akarna harapni egy nagy darab szalonnába. :)

A rend kedvéért :) íme egy nyársalós fotó is:

15 megjegyzés:

Melus írta...

nagyon yook lettek a képek megint:)
imádom nézegetni őket;)
örülők h megjöttél:)

egyszer csak teljesítem ám a felkérést:D amit nagyon köszönök:)

Fauna írta...

Melus, benned bíztam, hogy te biztosan örülsz majd a képeknek, és végig rád gondoltam, amikor raktam fel őket. :)

Jutka írta...

Érdemes volt várni a bejegyzésedre! Egyszerű virágok nagyszerűen fotózva, a Somoskői vár minden alkalommal elbűvöl a közelsége, vagy nem tudom, de nagyon jó. Mucikád meg nagyon vicces nem beszélve arról, hogy hagyja magát fényképezni.

Raindrop írta...

Na végre, újra itt vagy!
Ezek a váras képek... Egyszer meghívhatnátok ide engem is. :))

Fauna írta...

xlliann: ennyire közel azért sajna nincsen a vár, pedig jó lenne - elég sokat kellett zoomolnom, hogy ilyen jól látsszon. Mucika meg nem elég, hogy fényképezni hagyja magát, de még azt is engedi, hogy a blogba feltegyem. :) Másnak a párját talán még egyszer sem láttam blogban!

Fauna írta...

Raindrop: a váras képeknél gondoltam is rád, hogy majd te biztosan megcsinálod. :) Nálunk nincs hely, de tudok egy nagyon szép panziót a vár mellett. ;)

Melus írta...

nem csak a képeknek de Neked is örültem mint majom a f..nak:DDDDdd
imádom a makrós képeid és a többit is:D
de jöhetne már Vafis kép is:D;)

és most attól amit írtál kissé elérzékenyültem:))))

PAMIS Takarító Kft. írta...

Remek képek, gratula.

Ili írta...

Nagyon klassz képeket tettél fel. Szépek a virágok is, de a többi fotón még az is látszik, hogy mennyire szeretitek a természetet.
Legyen sok időtök és alkalmatok, hogy sok szép helyet megismerhessetek még az országban.

Moncs írta...

nagyon szép képeket készítettél!:) mondjuk láttam hamarabb. csak nem voltam belépve így nem írtam:) remélem jól vagy, és minden rendben:)

Fauna írta...

Moncs: jól vagyok, köszönöm. :) Nem minden képet én készítettem, az első három a párom műve. :)

Fauna írta...

Hugi: köszönöm a kedves szavakat, és örülök, hogy tetszenek a képek. :)

Fauna írta...

PI: köszönöm a bókot, kedves tőled. :)

Fauna írta...

Melus: nem hiszed el, de éppen ma lesz alkalmam lefotózni Waffit (közben megtudtam, hogy így helyes a neve írásmódja)! :) Majd mutatom! Remélem, szép fények lesznek, és sok egyéb fotót is tudunk majd készíteni.

Melus írta...

na ittend is olvastam ám:DDDDD
csak vártam a fejleményeket:D

imádom az összes képet:)
köszönöm:)