2011. január 22., szombat

"Aranyköpés" :)

Azt hiszem, még nem írtam róla (nem tudom biztosan), de egy fotós oldalon moderátor vagyok, ami többnyire a vélemények szabályosságának és a szabályzat egyéb pontjainak betartatását jelenti, plusz üzenetek kezelése, friss felhasználóktól érkező fotók elbírálása, felhasználók felfüggesztése bizonyos esetekben - ezek tartoznak még a feladataim közé. Most egy igazi gyöngyszemet szeretnék megosztani, természetesen név nélkül. A felhasználótól el kellett búcsúznunk, mert 4 feltöltött fotó után átlaga nem érte el a 3,61-et, a felfüggesztés végleges, csak új néven regisztrálhat újra. Ezt az üzenetet kaptuk tőle:

"Kedves Moderátorok.

Jól telnek a napjaim semmi gond a 3 hónapos felfüggesztéssel. Említeném,hogy más fotópályázaton is regisztrált tag vagyok. Összefoglalva: Másfél éve az (Utifotó oldalon)féléve a (Haon.hírek oldalon) és a (Fotóaréna) oldalon.

Eddig az utifotó oldalra 1286 fotót töltöttem fel ahol a felhasználó becenevem ... . Az utifotó kezdőlap tagok listájából megtalálható vagyok mint ... felhasználó névvel. Szives figyelmükbe ajánlom fotóim átböngészését azon a honlapon is. Ott nem kapok se pontot se véleményt és annyit tölthetek fel amennyi jólesik. A (haon-hírek) kezdőlapjából a képekre kattintva megtalálható vagyok ( ... felhasználó) néven 459 fotóval nagy megabájt méretekben. Oda lehet nagy méretben is tölteni. A fotóarénán most 18 fotóm van ahol csak napi egyet tölthetek és ha 3000 pont összejön akkor napi három fotó.

Örülök,hogy ezekről az élményeimről tájékoztatni tudtam önöket. Jó böngészést. Tisztelettel: ... ."

A 3 havi felfüggesztést onnan veszi, hogy ha valaki 90 napja nem lépett be az oldalra, akkor felhasználói neve automatikusan inaktiválódik, de ugyanezt írja ki a rendszer minden felfüggesztett felhasználónak, aki megpróbál belépni.

Nincsenek megjegyzések: