2008. december 29., hétfő

Karácsonyi ajándékok

Ebben a bejegyzésben elmesélem és megmutatom, milyen ajándékokat kaptam karácsonyra.

Mucikától:

- A gobelint fonalakkal együtt, ami az egyik képen látszik is a fa alatt. 45×60 cm-es normál gobi, téli tájkép cinegékkel. A két cinege egy fenyő ágain ül a kép előterében, a háttérben egy téli táj van, távolabb egy faluval, templommal, házakkal - de fotón is mutatom persze. A MOLA gobelin webshopból rendeltem magamnak, Mucika nevében. :)



- Egy szerencsebambuszt (ami igazából dracéna, csak "így hülyítik a népet"), amit együtt néztünk ki a SPAR-ban, és ezt kértem karácsonyra meglepetésnek. Meglepődök, ha megveszi nekem. :) Képes volt belém beszélni, hogy tényleg nem vett nekem semmi meglepetést karácsonyra, és annyira meggyőzően adta elő, hogy el is hittem. Teljesen magam alatt voltam egész nap 24-én, hogy Mucika nem gondolt rám "ajándékilag". Aztán a szerencsebambusz mellett ott várt rám egy aloe vera is (mármint maga a cserepes növény), amit szintén régóta nézegettem már a SPAR-ban, de nem vettük meg, és egy darabig nem is lehetett kapni. A meglepetés tehát megvolt, csak az előzetes rossz élmények miatt az örömöm nem volt felhőtlen...



Szüleimtől:

- Két könyvet, amiket szintén én rendeltem a Bookline-tól. Az egyik Tracy Chevalier-től a Hulló angyalok (az írónőtől olvastam már korábban a Leány gyöngy fülbevalóval című könyvet, ami tetszett), a másik George Sandtól a Mauprat.


- Két memóriajátékot, amit a változatosság kedvéért szintén én rendeltem a Bookline-on. :) Az egyiken magyarországi, a másikon európai városok képei vannak. A magyarországossal már játszottunk is, én nyertem, pedig sokáig Muci vezetett. :)


- Egy falra tehető kulcs- és ruhakefetartót. Ez meglepetés volt, erről nem tudtam. Fali kulcstartót már nagyon régóta akartunk, de ruhakefénk sem volt, így ez az ajándék igen jól jött. Csak éppen egyikünknek sem tetszett, mert olyan ódivatú, és nem illik a lakásba. Ilyen barna műbőrnek látszó borítása van, a kefe az ebből az anyagból készült kis tartóban "csücsült". Egy véletlennek köszönhetően végül egész jó kis darab lett belőle. Véletlenül ráültem. :) De tényleg véletlen volt, nem vettem észre, nem emlékszem, hogyan történt, így csak valószínűsíthetem, hogy így volt. Mert csak annyit láttunk, hogy a kefetartó rész anyaga betört, vagy inkább elszakadt, mert a belseje szerintem papír vagy ilyesmi. Így különösen ronda lett szegény, ezért Mucikának eszébe jutott, hogy vegyük le róla a kefetartót, és szereljük rá a pici téli tájas gobelint, aminek még úgysem találtunk helyet. Méretre tökéletes, és a szép gobival fel is tudjuk dobni a béna - most már csak - kulcstartót, és a gobinak is lesz egy jó helye. Így hát Mucika keretestől-mindenestől rácsavarozta a gobimat a kefetartó helyére. Szerintem jó lett.


Húgomtól:

- Moschino I Love Love parfümöt (ami valójában EDT, csak összefoglaló néven így hívok minden illatot), amit eredetileg én rendeltem magamnak a TeszVeszen, de a húgom vette át személyesen Budapesten, így végül praktikus okokból ez lett az ő ajándéka nekem. Volt kolléganőm, B. hozott egy ilyen illatmintát magának az olaszországi nyaralásáról, és akkor beleszerelmesedtem ebbe az illatba, azóta vágyom rá. Nem pontosan ilyenre emlékeztem, de így is nagyon tetszik. Azért a TeszVeszről rendeltem, mert boltban Salgótarjánban még nem láttam, illetve mert ez teszter, és így olcsóbb. "Csak" 7.400 Ft volt, de 100 ml, és így szerintem ez nagyon jó vétel volt. Legutóbb 8.000 Ft-ért tudtam volna ezt az illatot megszerezni, de akkor nem volt semmi "alkalom" (szülinap, névnap, gyereknap, karácsony), és így sokallottam. Már többször fújtam belőle magamra, nagyon jó, sokáig kitart az illata.


- 3 pár zoknit, ebből kettő térdzokni, és egy "normál", azon cica van. A térdzoknit én kértem tőle. Igaz, vastagabb, téli zoknit szerettem volna, de azt mondta húgom, hogy olyan most nem volt, csak a nagyon vastag sízokniféle (azt nem szeretem). A bal oldali térdzokni már volt rajtam, és szegényke ennyire összement a mosásban (ugyanakkora volt, mint a középső)...


- Mucival közös ajándékként kaptunk húgomtól habfürdőt (Oxana, eukaliptuszos), fürdősót (aloe verás - na persze nem az a "bizonyos", csak ilyen egyszerű, "mezei"), kúp alakú füstölőt (marihuána illattal - elég furcsa, már kipróbáltuk). Ezeket is én kértem.


Anyósoméktól:

- Közösen kaptuk Mucikával azt a kerekeken guruló kis üveg asztalkát, amiről az egyik bejegyzésemben már írtam. [Elnézést a ronda ajtóért a háttérben, de ilyenünk van... :)]


- Virágtartó állványt (a képen a fa alatt az a furcsa alakú csomag volt az) az egyre szaporodó szobanövényeimnek. Először rosszul szereltük össze, elég furcsa volt, ilyen kis törpe lett az egész. :) Aztán jól összerakva már egészen jól néz ki, praktikus, tetszik. A kerekeket Mucika szerelte rá, hogy könnyebb legyen mozgatni. Nem az állványhoz adták, hanem a számítógép-asztalomon voltak a kerekek (az előző lakótól vettük meg költözés előtt, és leszereltük róla a kerekeket, mert nem volt praktikus). Voltak is a virágtartó lábának alján kis furatok, de alapból nem adtak hozzá kereket, érdekes.


- 1000 darabos puzzle-t, egy mókus van rajta. Szerintem sosem fogom tudni kirakni. :) Anyutól is kaptam még jó régen egy 1000 darabos puzzle-t, de még egyszer sem raktam ki... A mókus pedig még annál is sokkal nehezebb, úgyhogy... :)


- Dove kozmetikai csomagot testápolóval és tusfürdővel.


- Egy karácsonyi gyertyatartót is kaptunk Mucival közösen, gyertyákkal együtt (amiket apósom készített), bár az nem került a fa alá, be sem lett csomagolva. [A kép hátteréért elnézést, a szobánkat is megmutattam, de nem sikerült normális fotót csinálnom.]


Muci húgáéktól:

- Nivea kozmetikai csomagot kézkrémmel, testápolóval, Labello ajakápolóval, és egy pár kesztyűvel. A kesztyű sötétkék-világoskék csíkos, nagyon tetszik (szebb a színe a valóságban, mint itt a képen), de egyik kabátomhoz sem illik sajnos. :(


Barátnőmtől, A.-tól:


- Dove kozmetikai csomagot, benne testápolóval, kézkrémmel, illetve egy szép kis smink- és manikűrkészlettel. Szóval három testápolót is kaptam karácsonyra, mikor szinte sosem használok testápolót. :) Pedig kellene, mert nagyon száraz a bőröm, főleg télen. Szerencsére mindhárom testápoló másfajta, még a Dove-osak is különbözőek.


- Varródobozt - ez telitalálat, és még tetszik is (hiszen epres a szövet mintája). [A fonalak nem tartoznak az ajándékhoz, azokat már én pakoltam bele.]


NLCafés topiktársamtól, aki ajándékozáskor engem húzott:

- Gobelint, ami egy nagyon édes kis angyalkát ábrázol, normál gobi.

- Két szép karácsonyfadíszt.

- Négy filter teát a kedvenc fehér teámból (pedig nem is tudhatta, hogy az a kedvencem).

- Képeslapot.



Nagymamámtól pénzt kaptam; Gábor nagymamájától közösen kaptunk egy üveg pezsgőt (nem szeretjük, ezért odaajándékoztuk a szüleimnek, bár apu sem szereti az édes pezsgőt, ez meg olyan - így nem tudom, végül mi lesz a sorsa), egy tejcsokis Merci bonbont, egy képeslapot.


Volt kolléganőimtől:

- B.-től egy karácsonyi kisfiú figurát [bizonyos okokból ezt nem tudom megmutatni :)], nem porcelánból van de hasonló; és két kicsi illatos gyertyát.


- I.-től egy kicsi gyertyatartót gyertyával; és egy kis csomagos Raffaellót.


- Zs.-től egy hóember figurát, ez puha anyagból van.

Nincsenek megjegyzések: